Press ESC to close

Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος: «Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: MARKETING & ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ»

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024, το διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα "MARKETING & ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ", που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος (ΣΒΘΣΕ). Το σεμινάριο αυτό είναι το πρώτο από τα τρία μέρη του DIGITAL MONTH που διοργανώνει ο ΣΒΘΣΕ για το μήνα Μάιο του 2024 και αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ομάδας Εργασίας "ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ" του Συνδέσμου.

### Καλωσόρισμα και Εισαγωγή

Τους συμμετέχοντες καλωσόρισε ο κ. Σωτήριος Μπαντάς, Έφορος του Διοικητικού Συμβουλίου και επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας "ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ" του ΣΒΘΣΕ, και εκπρόσωπος της επιχείρησης-μέλους του Συνδέσμου, CENTAUR TECHNOLOGIES ΜΙΚΕ. Ο κ. Μπαντάς αναφέρθηκε στη σημασία της εκπαίδευσης και ενημέρωσης των στελεχών των επιχειρήσεων στις νέες τεχνολογίες και τις εξελίξεις στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ και της τεχνητής νοημοσύνης.

unnamed-696x470
 

### Εισηγητής και Θεματολογία

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Χρήστος Βασιλόπουλος, πιστοποιημένος Professional Coach και συνεργάτης του Athens International College, σε θέματα Digital Marketing και Τεχνητής Νοημοσύνης. Το πρόγραμμα του σεμιναρίου επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη και κατανόηση των εξής θεμάτων:

- **Τ.Ν. Εργαλεία + Μάρκετινγκ + Οργάνωση = Business Growth**: Πώς η συνδυασμένη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και μάρκετινγκ μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
- **T.N. + Κατανόηση των Data = Κέρδος και Μείωση Δαπανών**: Η σημασία της ανάλυσης δεδομένων με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης για την αύξηση των κερδών και τη μείωση των δαπανών.
- **Concept Over Cost – Κάθε επιχείρηση έχει τα ίδια εργαλεία, στα ίδια κόστη**: Η προσέγγιση ότι το κόστος δεν είναι πλέον το μοναδικό εμπόδιο, αλλά η δημιουργικότητα και η χρήση των διαθέσιμων εργαλείων.
- **Πλέον το μόνο όριο είναι η φαντασία**: Η ενίσχυση της καινοτομίας μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.
- **Άλλαξαν οι δυνατότητες στο Μάρκετινγκ και του Digital Marketeer**: Οι νέες δυνατότητες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ.
- **Είναι όλα «ρόδινα»; Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι κρίσιμος αλλά όχι για όλα πλέον**: Οι προκλήσεις και οι περιορισμοί της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και ο ρόλος του ανθρώπινου παράγοντα.

### Συζήτηση και Συμπεράσματα

Μετά την παρουσίαση, ακολούθησε συζήτηση και απαντήσεις στα ερωτήματα των συμμετεχόντων, παρέχοντας πρακτικές συμβουλές και αναλύσεις για την εφαρμογή των τεχνολογιών αυτών στις επιχειρήσεις τους.

### Μελλοντικά Σεμινάρια

Τα δύο επόμενα μέρη του DIGITAL MONTH θα πραγματοποιηθούν στις 22 και 29 Μαΐου, περιλαμβάνοντας ένα B2B INFO SESSION και ένα ακόμη σεμινάριο με παρόμοια θεματολογία, ενισχύοντας έτσι την προσπάθεια για διαρκή εκπαίδευση και ενημέρωση των μελών του Συνδέσμου.

### Συντονισμός και Οργάνωση

Τον συντονισμό των εργασιών του σεμιναρίου ανέλαβε ο κ. Βασίλης Ζυγούρας, Υπεύθυνος Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας & Εκπαίδευσης του ΣΒΘΣΕ, διασφαλίζοντας την ομαλή διεξαγωγή και την επιτυχή υλοποίηση των στόχων του σεμιναρίου.

### Συνεχής Εκπαίδευση και Ενημέρωση

Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδος συνεχίζει να δίνει έμφαση στη διαρκή εκπαίδευση και ενημέρωση των στελεχών των επιχειρήσεων-μελών του, αλλά και των ίδιων των επιχειρηματιών, πάνω στις τρέχουσες εξελίξεις σε επίκαιρα θέματα. Μέσω τέτοιων πρωτοβουλιών, ενισχύεται η ικανότητα των επιχειρήσεων να προσαρμόζονται στις νέες τεχνολογίες και να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα απαιτούμενα πεδία είναι επισημασμένα *