Καλά τα μεγάλα EVs αλλά για να γίνει προσιτή η ηλεκτροκίνηση δεν απαιτούνται μόνο περισσότερα σημεία φόρτισης αλλά και πιο προσιτά αυτοκίνητα.

Του Γιάννη Σκουφή

Θα μπορούσε να πει κανείς πως η BMW είναι από τους ελάχιστους κατασκευαστές που μπήκαν σωστά στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης. Και αυτό το έκαναν πριν από σχεδόν μία δεκαετία λανσάροντας ένα από τα πρώτα και καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουμε δει έως σήμερα: την i3.

Ωστόσο, αυτό το αξιόλογο ηλεκτρικό έχει σταματήσει να παράγεται και η γκάμα της BMW ξεκινά από την i4 έως την iX. Και λογικό είναι να αναρωτιέται κανείς πότε θα ξαναδούμε ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο από τη γερμανική εταιρεία που με την επιδότηση (δύσκολο πάντως να συνεχίσει να υπάρχει για πολύ ακόμη) ή με την πρόοδο της τεχνολογίας να κοστίζει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30.000 ευρώ.

Τα καλά νέα είναι πως η BMW σχεδιάζει να λανσάρει δύο νέα, πιο μικρά ηλεκτρικά τα οποία όπως είναι αναμενόμενο θα ονομάζονται i1 και i2. Και τα δύο EVs οδεύουν προς το στάδιο της εξέλιξης και σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg έχουν τους κωδικούς NBO και NB8.

Η βάση τους θα είναι το νέο πλαίσιο με την ονομασία Neue Klasse και τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα θα αντικαταστήσουν τις Σειρές 1 και 2. Πιθανότατα θα έχουν νέας γενιάς κυλινδρικές μπαταρίες και θα κατασκευάζονται στα εργοστάσια της BMW στη Γερμανία. Όλα καλά με τα μόνα άσχημα νέα να είναι πως θα χρειαστεί να περιμένουμε αρκετά ακόμη αφού η παραγωγή τους δεν θα ξεκινήσει νωρίτερα από το 2026.





Source link

menclinic

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε γράψτε το όνομα σας