Η διεθνής τάση του Shrinkflation – από τη σύνθεση των λέξεων shrink (συρρικνώνω) και inflation (πληθωρισμός) – φαίνεται πως παρατηρείται πλέον και στην ελληνική αγορά καθώς, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Καταναλωτών, οι καταναλωτές βλέπουν στα ράφια μικρότερες ποσότητες σε μία σειρά από προϊόντα, με τις τιμές να παραμένουν είτε ίδιες, είτε ακόμη και αυξημένες.

Το συγκεκριμένο φαινόμενο είχε παρατηρηθεί έως τώρα στο εξωτερικό εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων, με γνωστές διεθνείς εταιρείες να μειώνουν το περιεχόμενο της συσκευασίας των προϊόντων τους, διατηρώντας ωστόσο την ίδια τιμή, σε μία περίοδο που το κόστος παραγωγής έχει εκτοξευτεί.

Το ΙΝΚΑ σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε, επισημαίνει πως το τελευταίο διάστημα γίνεται δέκτης καθημερινών παραπόνων και διαμαρτυριών από καταναλωτές που παρατηρούν στις ίδιες συσκευασίες, την ποσότητα των προϊόντων να είναι μικρότερη.





Source link

menclinic

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε γράψτε το όνομα σας