Καλύτερη είναι η εικόνα στο κέντρο της Αθήνας μετά τις πρώτες μέρες του Μεγάλου Περιπάτου, όπως ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

« Έχουμε μια ομάδα επιστημόνων, η οποία παρακολουθεί την πρωινή αιχμή, την απογευματινή αιχμή, αξιολογεί και βγάζει συμπεράσματα για να καταθέσει προτάσεις. Αυτή τη στιγμή η κίνηση σταθεροποιείται και ομαλοποιείται. Βλέποντας τις τάσεις μέρα με τη μέρα και βδομάδα με τη βδομάδα βλέπουμε ότι σιγά σιγά πετυχαίνουμε το στόχο μας.

Θέλουμε να πετύχουμε μια νέα ισορροπία μες στην πόλη, ανάμεσα στον οδηγό, τον επιβάτη, αυτόν που περπατάει και αυτόν που είναι με το ποδήλατο. Αυτή είναι μια μεταβατική φάση και προφανώς είναι δύσκολη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπακογιάννης.

Σε ό,τι αφορά στο έργο της Πανεπιστημίου, επισήμανε ότι στην επόμενη φάση δε θα υπάρχει αυτό το πεζοδρόμιο και η άσφαλτος.

«Θα γίνει ένας μεγάλος πεζόδρομος, με πολύ πράσινο. Το επόμενο βήμα είναι να γίνει ένα μεγάλο, ένα γενναίο έργο ανάπλασης όλης της Πανεπιστημίου. Θα παρουσιάσουμε τις μελέτες τις επόμενες εβδομάδες για να εμπλουτίσουμε τον δημόσιο διάλογο, τη δημόσια διαβούλευση. Αλλά μπορώ να σας πω ότι η Πανεπιστημίου σήμερα και η Πανεπιστημίου αύριο θα έχει όση σχέση είχε η Διονυσίου Αρεοπαγίτου του χθες που περνούσαν τα αυτοκίνητα, με τώρα. Θα είναι μια αλλαγή αντάξια της πόλης. Μια διαδρομή 7 χμ απελευθερώνει 50 στρέμματα δημόσιου χώρου», πρόσθεσε ο δήμαρχος Αθηναίων, ενώ τόνισε ότι μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα έχουν αυξηθεί τα δίκυκλα, οι πεζοί και οι ποδηλάτες.

Σχετικά με τις επικρίσεις περί προχειρότητρας που έχει δεχτεί ο Μεγάλος Περίπατος, υπογράμμισε ότι «κάνουμε αυτό που κάνουν όλες οι ευρωπαϊκές πόλεις, όπως έκανε τελευταία η Μαδρίτη το 2017. Πριν πας να σημαδέψεις μια πόλη για δεκαετίες, θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι αυτό που θέλεις κι έχεις σχεδιάσει να κάνεις είναι λειτουργικό και βιώσιμο και πραγματικά θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής» συμπληρώνοντας ότι ήταν αναμενόμενες οι αντιδράσεις. «Για να γίνουν τέτοιες αλλαγές ο δήμαρχος πρέπει να είναι έτοιμος να επωμιστεί το πολιτικό κόστος», επισήμανε. .

Παράλληλα, ο κ. Μπακογιάννης αποκάλυψε κάποιες παρεμβάσεις που σχεδιάζονται και θα υλοποιηθούν τις επόμενες εβδομάδες στο κέντρο της πόλης. «Επιτέλους, θα οριοθετήσουμε συγκεκριμένες θέσεις για ανθρώπους με αναπηρία, ταυτόχρονα φτιάχνουμε 2.000 θέσεις για δίκυκλα περιμετρικά του τριγώνου και μες στο κέντρο. Σε ό,τι αφορά στα ταξί ξέρεατε ότι στο κέντρο της Αθήνας οι νόμιμες θέσεις στις πιάτσες είναι λιγότερες από 20. Τα ταξί έχουν μόνιμη πιάτσα στην Όθωνος κι εμείς θα δημιουργήσουμε μια νέα πιάτσα για τα ταξί στην Καραγιώργη Σερβίας. Φτιάχνουμε 12 νέες πιάτσες ταξί που θα έχουν σύνολο σχεδόν 100 νόμιμες θέσεις», ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων. Μάλιστα, πρόσθεσε ότι σε περίπου δύο εβδομάδες θα γίνει και η αντιδρόμηση της Καραγιώργη Σερβίας .

Σχετικά με το νομοσχέδιο για τις δημόσιες συναθροίσεις, δήλωσε ότι «πρέπει επιτέλους να ψηφιστεί ένα πλαίσιο, το οποίο να διασφαλίζει και το δικαίωμα εκείνων που θέλουν να διαμαρτυρηθούν, αλλά να διασφαλίζει και τα δικαιώματα μιας ολόκληρης πόλης, να συνεχίσει να λειτουργεί, να συνεχίσει να υπάρχει. Με ενθουσιασμό θα ψήφιζα το νομοσχέδιο της κυβέρνησης. Εμείς το ζητούσαμε πριν τις εκλογές. Ήταν βασική θέση της δικής μας παράταξης», ενώ ερωτηθείς για τις αντιδράσεις που έχει προκαλέσει σημείωσε ότι «δε μειώνεται το δικαίωμα να διαδηλώσει κάποιος με το νομοσχέδιο. Δεν μπορεί για παράδειγμα να διαδηλώσει κάποιος στην Πανεπιστημίου ή στον Μεγάλο Περίπατο; Πρέπει να πάει πάνω στην άσφαλτο και να κλείσει τα αυτοκίνητα;»

Τέλος, σχετικά με τα λάθη που έχει κάνει ως δήμαρχος ο κ. Μπακογιάννης υπογράμμισε ότι «αν γύριζα τον χρόνο πίσω, αυτό που δε θα έκανα σίγουρα ήταν να πάω στην Ομόνοια εκείνο το βράδυ. Έκανα λάθος και το έχω πει και δημοσίως. Δώσαμε το λάθος μήνυμα σε μια κρίσιμη στιγμή».

Πηγή: skai.gr

menclinic

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε γράψτε το όνομα σας