Το νέο διαφημιστικό σποτ της Νέας Δημοκρατίας προσπαθεί να αναδείξει ποιος είναι πραγματικά πατριώτης και ποιοι εκμεταλλεύονται την πατριωτική ιδέα για προσωπικό όφελος.
Το δεύτερο μέρος της καμπάνιας επικεντρώνεται στις πολιτικές της κυβέρνησης για το μεταναστευτικό και την ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύς της χώρας, και κυκλοφόρησε αμέσως μετά την περιοδεία του Πρωθυπουργού στη Βόρεια Ελλάδα.
Με το κεντρικό μήνυμα «Δύναμη στην Ευρώπη σημαίνει και δύναμη στην Ελλάδα», το σποτ παρουσιάζει γρήγορα εικόνες από την επίσκεψη των επικεφαλής της Ε.Ε. στον Έβρο κατά την υβριδική επίθεση με μετανάστες από την Τουρκία, τα νέα Ραφάλ και τον φράκτη στον Έβρο. Το βίντεο προβάλει την κυβερνητική αποτελεσματικότητα σε τομείς που είναι σημαντικοί για το συντηρητικό κομμάτι των ψηφοφόρων.
«Πριν από 10 χρόνια η θέση μας στην Ευρώπη κινδύνευε. Σήμερα όλα έχουν αλλάξει. Τα ελληνικά σύνορα έγιναν στην πράξη σύνορα της ΕΕ, με σκληρή δουλειά εξασφαλίσαμε περισσότερους πόρους για την πατρίδα μας», δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το εκλογικό επιτελείο της ΝΔ πιστεύει ότι έχει περιορίσει τη διαρροή ψηφοφόρων προς τα δεξιά και έχει αυξήσει τη συσπείρωση. Ωστόσο, θα συνεχίσει να απευθύνεται σε αυτό το ακροατήριο πιστεύοντας ότι υπάρχουν περιθώρια για μεγαλύτερη επιστροφή ψηφοφόρων.
«Η βάση της Νέας Δημοκρατίας συσπειρώνεται και τα διλήμματα που θέτουμε ακούγονται περισσότερο», δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης στο ΟΡΕΝ, επιβεβαιώνοντας το θετικό κλίμα που επικρατεί στο κυβερνητικό επιτελείο.
Καθώς οι ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου πλησιάζουν, η Νέα Δημοκρατία επιθυμεί να αναδείξει τα επιτεύγματά της πενταετίας και παρά τις δυσκολίες, όπως η ακρίβεια, να δείξει ότι η χώρα προχωρά μπροστά. Στόχος είναι να πειστεί το κοινό ότι οι δεσμεύσεις της νέας κυβέρνησης υλοποιούνται.
Ο κ. Μητσοτάκης επίσης, έκανε σύγκριση με τις δηλώσεις του κ. Κασσελάκη, τονίζοντας την ασυνέπειά του. Παράλληλα, αναδεικνύει τις μεγάλες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει η Ευρώπη μετά τις εκλογές, όπως το μεταναστευτικό, τη νέα ΚΑΠ και την κοινή ευρωπαϊκή άμυνα, καλώντας τους πολίτες να αποφασίσουν ποιος θα διαπραγματευτεί καλύτερα για τη χώρα.
«Σε έναν κόσμο γεμάτο πολέμους και απειλές, πρέπει να ενισχύσουμε την άμυνα της χώρας και να επιδιώξουμε μεγαλύτερη ευημερία για όλους», υπογραμμίζει στο νέο σποτ και ζητά την εμπιστοσύνη των πολιτών για να κάνει «ακόμα ένα βήμα μπροστά» και να φέρει την Ελλάδα «πιο κοντά στην Ευρώπη».